luni, 5 octombrie 2009

Leapsa from Oriana

Blog-ul ei: Sound in images

Ziua cea mai frumoasa: 24 Ianuarie. Ziua mea:P

Cel mai mare obstacol: Sa ajung unde imi doresc.

Cea mai mare greseala: Neincrederea in sine.

Radacina tuturor relelor: Cearta.

Distractia cea mai placuta: Sa fiu alaturi de prietenul meu cel mai bun sa radem si sa ne prostim!:D

Cea mai mare infrangere: Sunt multe dar ori te ridici si mergi mai departe ori te pui in fund si plangi:P

Cei mai buni profesori: Profu' meu de engleza!:P

Prima necesitate: Baia?:P

Ceea ce te face cel mai fericit : Zambetul persoanei iubite.

Cel mai mare mister: De ce m-am nascut pe lumea asta:P

Persoana cea mai periculoasa: Cine?

Cel mai rau sentiment: Cand dezamagesti pe cineva.

Cel mai bun cadou: O seara alaturi de prieteni.

Calea cea mai rapida: Call me! My number is 222...

Sentimentul cel mai placut: Iubirea!:D

O protectie efectiva: Sa ai pe cineva alaturi cand ti-e greu...

Cel mai bun remediu: Timpul? Am inteles ca el vindeca toate...Dar de ce inca doare?

Forta cea mai puternica: Curajul. Daca ai curaj ai si forta necesara!

Persoanele cele mai necesare: Toti cei pe care ii iubesc!

Lucrul cel mai placut dintre toate: Sa iubesti si sa fii iubit!:D

Leapsa merge mai departe pentru oricine doreste!:)

Thank you Oriana!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu