miercuri, 27 octombrie 2010

Hi-Q - Inca o data cu Dana Nalbaru

   Fratilor! Dana Nalbaru is back! Hi-Q is back!:P Dupa 7 ani se intorce acasa in familie alaturi de gasca Hi-Q!:) Acum 7 ani m-am indragostit si eu de formatie cand am auzit pentru prima data piesa "Dor de tine, dor de noi" Si de atunci m-am declarat FAN OFICIAL!:P Am crezut ca se va destrama formatia cand Dana a plecat....dar iata ca au trecut prin multe...si au reusit sa se reinvente-ze de fiecare data! Nu mi-a trecut nicand prin cap ca asta va fii marea veste! Fara prea multe cuvinte va invit Inca o data sa apasati PLAY la cea mai noua piesa si lasa-ti amintirile sa curga...pentru ca eu am avut o adolescenta frumoasa si am o viata frumoasa alaturi de GASCA MEA RAZNA!:D Mai multe noutati, interviuri about the BIG COME BACK: gasiti aici: www.floringrozea.ro P.S. La Multi Ani pentru mama mea si pentru o buna prietena Crys!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu