miercuri, 16 septembrie 2009

Un premiu si pentru mine!

Am primit si eu un premiu pentru blog-ul meu!:D From: Raza de soare & Oriana !

Multumesc pentru premiu!:) Si multumesc tutror celor care imi citesc blog-ul!

Premiul merge mai departe catre:
1. Oigen
2. Ionel Torac
3. Alex Oltean
4. George
5. t3mb3
6. Bianca

Reguli ale premiului:

Trimite-mi-l inapoi - daca ma numeri printre prietenii tai;

Nici o trimitere - mai ai inca de lucru la relatia ta cu ceilalti;

2 trimiteri - esti amabil, dar ai nevoie sa te exteriorizezi;

4 trimiteri - ti-ai ales bine prietenii;

6 trimiteri - esti dintre cei mai populari.

3 comentarii:

  1. ti-l mai trimit de 6 ori ca sa fii cel mai popular:))...

    PS: invata-ma si pe mine cum sa fac ca atunci cand postez sa apara link-ul ascuns, adica...cum ai scris "raza de soare" si daca dau click apare blogul meu...cum ai facut afurisita de prescurtare ca nu pot sa-mi dau seama:))

    RăspundețiȘtergere
  2. @raza de soare: Dupa ce ai scris textul il selectezi si vezi ca prin meniu acolo sus e butonul: "link" ii ca un cap verde cu 2 ochi (urata descriere) si o sa iti apara o caseta! Pui link-ul acolo OK si GATA!:D Scuze ca ti-am raspuns asa tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  3. @mersi mult:*...:)) cat despre descriere m-ai facut sa rad zau:)) fain de tot:))

    RăspundețiȘtergere