duminică, 13 septembrie 2009

Radauti un oras mai curat!


De ceva timp ma interesez din ce in ce mai mult de ecologie! Si iata un lucru bun in orasul meu! Eu sustin colectarea selectiva pentru ca imi pasa! Ti-e?

"Consiliul Local al Municipiului Radauti a initiat un program finantat de Uniunea Europeana cu privire la "Reabillitarea sistemului de colectare, trasport si contructia unei statii de tratare mecanica a deseurilor in municipiul Radauti".
Acest program include achizitionarea a 138 de containere metalice pentru colectarea selectiva a deseurilor, care se diferentiaza prin culoarea capacelor: galbene, albastre, verzi, maro si gri, astfel incat fiecare culoare corespunde unor anumite tipuri de deseuri. Aceste containere sunt amplasate in zonele ce aveau astfel de destinatii din cvartalele de blocuri si case de pe tot cuprinsul municipiului, dar dupa amenajarea lor conform normelor europene."

Asta imi aminsteste de piesa: "Send it on" care sustine ecologia in lume. De astazi si blog-ul meu e mai verde!:P


Un comentariu: